Saturday, April 5, 2008

Pengakuan terbaru Sufiah yusof? Apa komen anda?

dalam sibuk-sibuk sesetengah persatuan, perseorangan yang mengambil berat tentangnnya serta ibunya yang menitiskan air mata dalam temuramah terbaru, tapi sebaliknya pula pada sufiah yusof, sebenarnya, malas benar nak post link ni, tapi anda baca dan nilaikan sendiri, mengikut pemahamannya, dia selesa dengan 'kerjaya' dia..? apa yang anda rasa? apa komen anda?
temubual dengan sufiah yusof.. http://www.newsoftheworld.co.uk/0604_hooker.shtml
- beserta gambar, video terbaru sufiah - amaran tidak sesuai untuk mereka yang bawah umur

7 comments:

Anonymous said...

nmpaknya keadaan sufiah lebih teruk dari yang aku sangkakan, tapi teruskan shaja usaha tu, kalu tidak boleh, tandanya kita dah berusaha.

Anonymous said...

hidup di u x seindah di dunia sebenar..ilmu agama jugalah yang membahagiakan dunia n akhirat.

Anonymous said...

Rasa tak percaya. Mustahil ada orang nak dengar cerita matematik masa tengah buat benda terkutuk. Macam saja nak sahkan dia Sufiah, walhal saya rasa bukan. Macam ada agenda sebaliknya - nak burukkan Islam, nak buat orang Islam tak yakin dgn cara didikan Islam. Saya masih berharap Sufiah tidak sebegitu.

Anonymous said...

c'monlah...face the fact...dia dah cam tu...kenapa susah sgt nak terima hakikat?Doakan ajer dia dpt hidayah...

Kalau nak selamatkan, ramai lagi anak gadis melayu yg pandai kat malaysiani yg perlu dibimbing dan diselamatkan...ramai GRO Melayu kat KL yg masih studies...dan ramai gak anak muda melayu (yg masih bellajar)yg jadik tukang utk golongan gay...mereka ni lagi penting utk diselamatkan...

Aku sikit pon tak kesiankan si Sufiahni...cuma mak dia jer yg aku kesiankan...

Anonymous said...

masalahnya pemberita macam harian metro /akhbar malaysia tidak akan dedahkan nama sebenar pelacur, gigolo, gay, lesbian dalam akhbar, mereka terikat 'perjanjian' dengan makhluk sesat tu untuk dapatkan berita.
berlainan dengan wartawan NOTW.co.uk tu, dia dedahkan nama sufiah, asal usulnya, gambar mak/bapak dia dan agamanya.

aku mintalah, harian metro, kalau berani, dedahkanlah semuanya,bukan takat guna alias n alias. bukan ke macam subahat wartawan ni?, tak pasalx2 dapat saham free..

Anonymous said...

nampaknya sufiah di bentuk untuk IQ saja tidak dipedulikan EQnya ditambah pula value agama yg agak longgar. Dan isu ini juga telah menenggelamkan isu yg lebih beasar iaiutu penghinaan terhadap Islam oleh ahli parlimen Belanda. thanks to 'Main Stream'or should i call 'party papers' news yang divertkan attention rakyat Malaysia dari isu sebenar yg lebih menggugat, ttg sufiah dia siapa tak lebih dari seorg rakyat britain yg kehilangan arah let it be it is not national issue that can be take up by our minister

nikmatnya... said...

SAYA PASTI AYAH KAMU TELAH DIANIYA KERAJAAN BRITAIN SAMPAI TERPAKSA NGAKU & MASUK PENJARA YANG AKHIRNYA SUFIAH PULAK BERONTAK JADI…

YANG SIMPATI,

+60128624623

http://826.pollhost.com

lmn WAP dgn GPRS hp d
http://wapamama.net/selamatkansufiah