Friday, April 4, 2008

Jangan buat andaian

KUALA LUMPUR: Yayasan Dakwah Islamiah Malaysia (Yadim) mahu orang ramai tidak membuat andaian berkaitan masalah yang dihadapi wanita genuis matematik, Sufiah Yusuf, 23, sebaliknya mencari jalan untuk menemuinya.

“Kenapa perlu fikir perkara yang luar biasa...saya tak fikir Sufiah terkena buatan orang, mungkin ada sebab tertentu beliau berbuat demikian.

“Bagaimanapun, usaha mereka untuk membawa pengamal perubatan Islam satu jalan yang baik asalkan tidak lari daripada matlamat sebenar,” kata Yang Dipertua Yadim, Datuk Mohd Nakhaie Ahmad ketika dihubungi di sini, semalam.

link : hmetro

2 comments:

Anonymous said...

Betul pendapat YBhg Datuk...

Kalaulah spt yg diandaikan Sufiah terjerumus ke kancah pelacuran kena ilmu hitam, maka kita bolehlah jugak mengandaikan ramai gadis2 melayu yg jadik GRO tu pon terkena Ilmu hitam, maka perlulah ada usaha memulihkan mereka utk kembali ke jalan yg betul...perbetulkan di sini sebelum perbetulkan di sana...

nikmatnya... said...

SAYA PASTI AYAH KAMU TELAH DIANIYA KERAJAAN BRITAIN SAMPAI TERPAKSA NGAKU & MASUK PENJARA YANG AKHIRNYA SUFIAH PULAK BERONTAK JADI…

YANG SIMPATI,

+60128624623

http://826.pollhost.com

lmn WAP dgn GPRS hp d
http://wapamama.net/selamatkansufiah